Så svårt att sluta

2012-06-01 - 19:39:20

Fan blir bara värre o värre, sitter alltid o rycker bort mina ögonfransar. vet inte varför ja gör de.  o alla säger alltid åt mig att inte pilla, gör det oftast när jag är uttråkad och trött eller när jag är inne i nån film, ... det är riktigt jobbigt och kan ungefär jämföra de med som att bita på naglarna, Man kan inte sluta! Nu har ja inga i mitten på ena ögat :( har beställt xlash som ja vet funkade på mig sist ja beställde de. Så får hoppas att de kommer snart så ja kan se lite normal ut igen...

Hade jätte långa o fina fransar förr o vill ha de igen!
Postat av: Isabellasphotographing

önskar dig en super början på juni!

kram

2012-06-01 - 22:37:42
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0